עד לאחרונה שוק הקמעונאות המקומי אפילו לא חשד שאופנה חדשה תפרוץ במהירות לחיינו – שיווק בארומה.

בחיפוש אחר מכירות, חברות משתמשות יותר ויותר באמצעים חדשים למשוך לקוחות. בנוסף לתקשורת שיווקית חזותית מסורתית, שיווק חושי נכנס לאופנה. הוא מבוסס על חיבור כל 5 החושים האנושיים: ראייה, מגע, שמיעה, טעם וריח. חוש הריח הוא זה שלוקח את הבסיס לשיווק ריחות ועיצוב ריחות.

שיווק ריחות הוא תופעה שבה לקוח ממש מובל על ידי האף ומשתמש במגוון ריחות כדי להניע צמיחה במכירות ולשפר את ההצלחה העסקית.

לטכנולוגיית הננו יתרון תחרותי פונקציונלי גדול על פני שיטות אחרות לטיפול באוויר ופיזור ריח. בהשוואה לאירוסולים קונבנציונליים, מיקרו טיפות קטנות בהרבה, שכל אחת מהן נמדדת ב -1 / 50 בקוטר טיפות האירוסול. המשמעות היא שכמות הנוזל בטיפת אירוסול אחת מומרת ל -125,000 טיפות עם שטח פנים אידוי הגדול פי 50. זה מאפשר חלוקת ארומה אחידה יותר, זמן יעיל הרבה יותר וריכוז נמוך משמעותית של כימיקלים לטיפול באוויר במרחב הראש ובכך נמנע מבעיות תגובה אלרגיות. ביחידות טיפול רבות באוויר, היתרונות התפעוליים הללו הם הבדל קריטי במונחים של "עבודה" ו"לא עובד ". ננו-ארומטיזציה זוכה כמעט בכל השוואת בדיקות עם שיטות טיפול אחרות באוויר.

בדרך כלל זמן המשלוח נע בין 5-3 ימים

נבדקת זרימת האוויר בחדר. באמצעות בדיקת תנועת אוויר קובעים הטכנאים את המיקום האופטימלי למכשיר בכדי לנצל את זרימת האוויר בחדר לפיזור מקסימלי של הריח.

כן, ארומטיקס משתמשת במוצרים ובתכשירים התואמים את איגוד הניחוחות הבינלאומי IFRA.

הכל תלוי בתוכנית המוגדרת במכשיר עצמו. מחלק גדול מהמכשירים יש אפשרות להתאים את התוכנית לפי עוצמת הריח הרצויה. בדרך כלל הצריכה הבסיסית לחללים של עד 100 מ"ר היא בין 100 ל 250 מ"ל לחודש.